Visie:

In de snel veranderende samenleving heeft ieder kind recht op een volwaardig onderwijsprogramma dat op het niveau van de leerling aandacht besteedt aan zowel kennis, vaardigheden en competenties.

Onze visie sluit aan bij de zogenaamde 21e eeuwse vaardigheden: een totaalpakket dat samen met de zaakvakken in de basis aandacht besteedt aan het verbinden van de kernvakken aan de vaardigheden, die nodig zijn om in de huidige en toekomstige samenleving optimaal te kunnen functioneren.

Missie: ’Opmaat voor de toekomst’.

Onze school bereidt leerlingen voor op de samenleving door onderwijs op maat aan te bieden, waarbij de kernvakken hand in hand gaan met de sociaal-emotionele ontwikkeling en de dialoog wordt gezocht tussen onderwijsaanbod en de actualiteiten van de maatschappij.

Onze leerlingen moeten de mogelijkheid krijgen om zich op een prettige en motiverende manier maximaal te ontwikkelen op de gebieden kennis, vaardigheden en competenties.

info@bsoudendijk.nl